PRAKTISCH ORGANISEREN MET JOSIEN FRINKING

OVER JOSIEN

WIE BEN IK?

Ik ben Josien Frinking. Business Organizer. Ondernemer. Vrije geest. Ik heb meerdere ondernemingen opgezet en succesvol verkocht. Veelvuldig in het buitenland gewoond en gewerkt. Waardoor ik een bovengemiddelde hoeveel skills en een brede horizon heb ontwikkeld en 5 talen spreek. Mijn kennis en ervaring is divers. Ik schakel snel. Ben inventief. En oplossingsgericht.

WERKERVARING

Ik heb Hospitality Business en Marketing gestudeerd. De basis van dienstverlening en klantvriendelijkheid geleerd. Door mijn werkervaring heb ik deze kwaliteiten steeds verder kunnen ontwikkelen en verfijnen.

In 1999 ben ik in Zuid Frankrijk samen met een partner Private Concierge Office gestart. Wij transformeerde vakantievilla’s naar privéhotels. Met alle denkbare services: Van het regelen van de dagelijkse boodschappen, tot het inhuren van personeel en het charteren van jachten. Onze clientèle bestond uit Koninklijke families, beroemdheden en de internationale jetset. Het niveau van kwaliteit dat deze clientèle verlangde, is voor mijn carrière van onschatbare waarde gebleken.

Want toen ik mijn aandeel in dit bedrijf verkocht en vervolgens als kinderoppas startte in Amsterdam, maakte deze opgedane kennis mij onderscheidend en zeer succesvol. Wat als hobby begon (op kinderen passen om inspiratie voor mijn schrijfwerk te krijgen), groeide uit tot één van de grootste en beste gastouderbureaus van Amsterdam. En dat kwam, omdat ik verfijning bood: Niet alleen goed georganiseerd, dienstverlenend en klantgericht werkte. Maar met liefde. Passie. Klanten en kinderen als bijzondere gasten behandelde. Correct. En netjes.

EENVOUD & HARMONIE

Als Business Organizer draag ik deze passie ook uit. Klanten iets geven om gelukkiger te worden. Ondernemingen optimaliseren. Door structuur aan te brengen. Marketing aan te pakken. Strategie te implementeren.

Klanten verbazen zich vaak over mijn snelheid. Ik hou nou eenmaal niet van getreuzel. Ik ben vlug en flexibel als water.

Verbeteren ligt in mijn natuur. Daar heb ik een goed getraind oog voor. Ik weet de kern, de essentie van de ideeën van mijn klant te pakken en die te vertalen naar een plan van aanpak of commerciële boodschap. In no-time schrijf ik een salestekst of content voor een website. Tegenwoordig onmisbaar en waardevol voor omzet en groei.

Als kind hield ik al enorm van schrijven. Dat ik hier zo goed in ben dat ik dit beroepsmatig kan doen, daar ben ik enorm dankbaar voor. Het is een groots geschenk. En dat geef ik aan mijn klanten. Dat voelen ze. Het is harmonie. Harmonie is zoals flow. Alles in je bedrijf danst een prachtige, vloeiende dans. Dat maakt gelukkig en dat geeft een kick.
Mijn kracht daarbij is dat ik van eenvoud houd.  Ik hou ervan om de leegte te bevrijden in een ruimte.
Dat geeft rust. Het maakt het leven eenvoudig en leuk. Daarom draagt mijn bedrijf ook een makkelijk naam: Praktisch Organiseren.

Waarom moeilijk doen, als het ook simpel kan.

Let your business grow

PRAKTISCH ORGANISEREN

Eenheid, Harmonie & Verfijning in je onderneming

© 2017 Praktisch organiseren

SOCIAL MEDIA