SOUL STRATEGY & STRUCTURE

Bureau voor groei en innovatie

Ligt jouw plank ook vol met ideeën? Met potentieel? Met zaken die je graag zou willen doen? Plannen uitwerken? Creatie ontkiemen? Maar kom je er door tijdgebrek gewoonweg niet aan toe?

Of ligt jouw bakje vol met andere zaken? Taken. Die je eigenlijk prima zou kunnen delegeren. Maar weet je niet hoe? Omdat je het overzicht op je werk kwijt bent. Zijn al jouw dagen voller dan vol? Ben je een werknemer van je eigen bedrijf geworden?

Delegeren is een kunst. Het kan juist ook je grootste tijdwinst en opluchting zijn. Want hoe lekker en fijn zou het zijn om de lol voor het ondernemen terug te nemen? Al die plannen uit te werken? Innoveren? Lanceren? Creëren? Je vrijheid terugnemen. Je ondernemer voelen.

Tijdwinst. Energie. Blijdschap. Vrij voelen!

Tijdens een Mastermind zag ik Josien aan het werk met teksten, die zo waanzinnig snel uit haar creatieve geest zo op haar computerscherm rolde. De combinatie die ze weet te brengen tussen kundigheid en de meest passende woorden die een tekst zeer lekker leesbaar EN aantrekkelijk maken, is werkelijk uit de kunst. Meteen was ik gecharmeerd van haar werk. Ik ben Josien gaan inschakelen om voor mij en mijn bedrijf teksten en salespages te schrijven. Ze zorgt dat de teksten een verlengstuk zijn van mij. Klasse. En IN STIJL. Ik houd een hoop tijd over. Ze weet de energie die ik bedoel over te brengen. Het spaart me dus tijd, geld en energie. Josien is nu al onmisbaar binnen mijn team. 

Reggy Nelissen, Vrijheidsmentor | Ondernemerscoach

Mijn branding door Praktisch organiseren heeft mijn verwachtingen overtroffen! Zo verbaasd dat Josien en Inge, waarvan ik de laatste nooit ontmoet of gesproken heb, mijn boodschap zo goed aanvoelen en dat prachtig verbeeld hebben in mijn website en branding. Josien hanteert een zeer professionele werkwijze waarbij zij “in” de ondernemer kijkt. Dat heb ik ervaren als het heel goed willen doen vanuit begrijpen en aanvoelen. Dat zie ik ook echt terug in het resultaat. De mooiste complimenten voor mijn website zijn: “Echt jij” Dankjewel Josien en Inge, chapeau!

Trix Teeuwen

STAPPENPLAN

Tijd om praktische hulp in te schakelen dus.

Je gaat werken met een uniek stappenplan, dat je gaat helpen om rust en ruimte te krijgen. Tijd te maken. Frustraties te verminderen. Om te groeien. Verbeteren. Maximaliseren. Het fijne hiervan is dat ik je coach, je adviseer, je onderneming analyseer, maar ook dat ik praktisch met je implementeer. Ik neem je ook daadwerkelijk werk uit handen.
Je groeit veel sneller en boekt resultaat.  Het bespaart je zeeën aan tijd en geld. 

Klinkt goed?

Het stappenplan bestaat uit vier fases, die op elkaar aansluiten, elkaar aanvullen en elkaar versterken.

Dit brengt Eenheid en Harmonie in je bedrijf. En tilt jou en je onderneming naar een hoger niveau. Het niveau van Verfijning.

1

Strategische analyse

  • Business inventory
  • Marktanalyse
  • Concurrentieonderzoek

2

Structureel plan

  • Taakverdeling
  • Delegeren
  • Vastleggen processen

3

Organisatorisch uitwerking

  • Prioriteiten stellen
  • Vereenvoudigen
  • Automatiseren

4

Praktisch Implementatie

  • Plan in actie
  • Uitvoering
  • Resultaat vieren!

WERKWIJZE

Business Organizer in Actie

  • We beginnen met een uitgebreide briefing: Jij de ondernemer, jouw bedrijf, je wensen, eventuele problemen of knelpunten, je verwachtingen en het doel. Welk resultaat wil je halen en is dit realistisch? Houdt er rekening mee dat deze briefing gemiddeld 2 uur tijdsinvestering vraagt.

  • Ik lees me in en doe onderzoek naar je concurrenten, je plaats in de markt en je clientèle.

  • We stellen een ideaal klantprofiel samen: Wie is deze klant en wat zijn de kenmerken van deze ideale klant. In dit proces leef ik mij zo veel mogelijk in jou, je bedrijf en in je klant in.

  • Ik maak een stappenplan dat structuur, duidelijkheid en rust in je onderneming brengt. Welke zaken kunnen gedelegeerd of uitbesteed worden. Welke zaken zijn overbodig. Waar gaat jouw tijd in zitten en werkt dat voor je.
  • Waar mogelijk en nodig, neem ik je werk uit handen. Herschrijf bijvoorbeeld je webteksten, maak een Social Media plan of zet een dijk van een strategie voor je uit.
  • Ik wil je de best mogelijke kwaliteit geven, waarvan ik weet dat het je bedrijf meer dan vertegenwoordigd. Je bedrijf op de juiste manier gepromoot wordt en je onderneming naar een hoger plan tilt.

  • En tot slot het resultaat evalueren en vieren!

Ik doe mijn werk met heel veel plezier , een liefdevol hart en een grote glimlach.  Dat zie je, dat voel je. Jouw klanten ook!

PAKKET

PRAKTISCH ORGANISEREN

Bureau voor groei & innovatie 

Open: Maandag - Donderdag 08 - 16 uur
Gesloten: Vrijdag - Zondag

 

© 2017 - 2018 Praktisch Organiseren

CONTACT

Van der Mijleweg 2-A

1901 KD  BAKKUM

T: 06-19192373

E: josien@praktischorganiseren.nl

 

LEGAL

© 2017 - 2018 Praktisch Organiseren

© 2017 - 2018 Praktisch Organiseren

© 2017 - 2018 Praktisch Organiseren